Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, stacjonarne, II stopnia pierwszy rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, English for Young Learners and CLIL

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, stacjonarne, II stopnia (S2-GPTE)
Etap: pierwszy rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, English for Young Learners and CLIL (EYL-1)
Poprzednie etapy: (brak)
Następne etapy: drugi rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, English for Young Learners and CLIL
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: Graduate Programme in Teaching English to Young Learners English for Young Learners and CLIL
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
CM1 - Assessing and Evaluating YL Language Teaching and Learning 2300-GPTE-CM1-YLAE 2016 - ... NIE
CM1 - CORE MODULE 1: ENGLISH LANGUAGE TEACHING 2300-GPTE-CM1-ELT 2016 - ... NIE
CM1 - Introduction to CLIL 2300-GPTE-CM1-InCLIL 2016 - ... NIE
CM1 - Literature and Drama in ELT 2300-GPTE-CM1-LIDR 2016 - ... NIE
CM1 - Teaching English to young learners 2300-GPTE-CM1-TEYL 2016 - ... NIE
CM1 - Teaching English to young learners 2300-GPTE-CM1-TEYL-W 2016 - ... NIE
CM1 -Teaching Literacy in bilingual settings 2300-GPTE-CM1-TLBS 2016 - ... NIE
CM2 - CORE MODULE 2: LANGUAGE and LINGUISTICS 2300-GPTE-CM2-ELALI 2016 - ... NIE
CM2 - English phonetics 2300-GPTE-CM2-EPh 2016 - ... NIE
CM2 - Pedagogical grammar 2300-GPTE-CM2-PG 2016 - ... NIE
CM2 - Second Language Acquisition and Classroom Language Learning 2300-GPTE-CM2-SLA 2016 - ... NIE
CM3 - Action research: The design and carrying out a small-scale teacher research study 2300-GPTE-CM3-TAR 2016 - ... NIE
CM3 - CORE MODULE 3: TOOLS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT 2300-GPTE-CM3-ETPD 2016 - ... NIE
CM3 - Professional and academic discourse 2300-GPTE-CM3-PAD 2016 - ... NIE
CM3 - Research methods in education 2300-GPTE-CM3-RME 2016 - ... NIE
CM3 - Tools of reflective teaching: (Introduction to Teaching Portfolio) 2300-GPTE-CM3-TRT 2016 - ... NIE
GPTE Teaching practice clinic 1 2300-CM5-TP-TPC1 2016 - ... NIE
GPTE-Teaching practice 1 2300-CM5-TP-TP1 2016 - ... NIE
TP- Core Module 5a-Teaching Practice 2300-CM5-TP-a 2016 - ... NIE

Wymagania punktowe

Typ punktów Grupa przedmiotów Okres Wymagania punktowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Liczba wymagana do
zaliczenia warunkowego
Liczba wymagana do
zaliczenia pełnego
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów 2016 - ... 52.00 60.00
2300-SM - Seminarium magisterskie 2016 - ... 1.00 1.00
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)