Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, stacjonarne, drugiego stopnia Pierwszy rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Graduate Programme in Teaching English to Young Learners, stacjonarne, drugiego stopnia (S2-PRK-GPTE)
Etap: Pierwszy rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners (GPTE-PRK-1)
Poprzednie etapy: (brak)
Następne etapy: Drugi rok Graduate Programme in Teaching English to Young Learners
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: Graduate Programme in Teaching English to Young Learners
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. 2023Z 2023L 2023 2024Z 2024L 2024 Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
CM3 - Professional and academic discourse 2300-GPTE-CM3-PAD 2019 - 2019 NIE
CM3 - Research methods in education 2300-GPTE-CM3-RME 2019 - 2019 NIE
CM3 - Tools of reflective teaching: (Introduction to Teaching Portfolio) 2300-GPTE-CM3-TRT 2019 - 2019 NIE
M1 - Assessing and Evaluating YL Language Teaching and Learning 2300-GPTE-M1-AEYL 2019 - ... NIE
M1 - Developing teaching skills 2300-GPTE-M1-DTS 2019 - ... NIE
M1 - Introduction to CLIL 2300-GPTE-M1-InCLIL 2019 - ... NIE
M1 - Literature and drama in ELT 2300-GPTE-M1-LD 2019 - ... NIE
M1 - Module 1: English Language Teaching 2300-GPTE-M1 2019 - ... NIE
M1 - Teaching English to young learners 2300-GPTE-M1-TEYL 2019 - ... NIE
M1 - Teaching literacy in bilingual settings 2300-GPTE-M1-TLBS 2019 - ... NIE
M2 - Module 2: Language and Linguistics 2300-GPTE-M2 2019 - ... NIE
M2 - Pedagogical Grammar 2300-GPTE-M2-PG 2019 - ... NIE
M2 - Second Language Acquisitions 2300-GPTE-M2-SLA 2019 - ... NIE
M3 - Action Research 2300-GPTE-M3-AR 2019 - ... NIE
M3 - Module 3: Tools for Professional Development 2300-GPTE-M3 2019 - ... NIE
M3 - Professional and academic discourse 2300-GPTE-M3-PAD 2020 - ... NIE
M3 - Research Methods in education 2300-GPTE-M3-RME 2020 - ... NIE
M3 - Tools of reflective teaching 2300-GPTE-M3-TRT 2020 - ... NIE
M4 - Module 4: Student practice 1 2300-GPTE-M4 2022 - ... NIE
M4 - Module 4: Student practice 1 2300-GPTE-M4-SPR1 2020 - 2021 TAK
M4 - Student practice 1 2300-GPTE-M4-SPR1/1 2019 - ... NIE
M4 - Student practice clinic 1 2300-GPTE-M4-SPRC/1 2019 - ... NIE
Voice emission and articulation 2300-GPTE-VEA 2019 - ... NIE

Wymagania punktowe

Typ punktów Grupa przedmiotów Okres Wymagania punktowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Liczba wymagana do
zaliczenia warunkowego
Liczba wymagana do
zaliczenia pełnego
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów 2019 - ... 24.00 60.00
2300-SM - Seminarium magisterskie 2019 - ... n/d 1.00
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)