Analiza doświadczeń 2300-J-PS-MPR-AD
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Analiza doświadczeń 2 2300-J-PS-MPR-AD2
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Czytanie i pisanie tekstu naukowego 2300-J-MBSH-CPT1
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Diagnoza zaburzeń rozwoju 2300-J-PS-DPS-DZR
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Dydaktyka specjalna - teoretyczne i empiryczne podstawy kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-TEPK
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Dydaktyka specjalna – praktyczne implikacje kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-PI
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Elementy metodologii badań humanistycznych 2300-J-MBSH-EMBH
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Emisja głosu 2300-EG-Naucz
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów ze SPE 2300-J-PS-DSPE-KIP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Kultura języka 2300-SJ-PDS-KJ
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-KGZ-MKI
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów szczególnie uzdolnionych 2300-J-PS-KGZ-SZU
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z chorobą przewlekłą 2300-J-PS-KGZ-CHP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z niedostosowaniem lub zagrożonych niedostosowaniem społecznym 2300-J-PS-KGZ-NS
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością ruchową 2300-J-PS-KGZ-MNR
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością słuchu 2300-J-PS-KGZ-S
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością wzroku 2300-J-PS-KGZ-W
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z spektrum zaburzeń autystycznych 2300-J-PS-KGZ-SZA
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z trudnościami adaptacyjnymi 2300-J-PS-KGZ-TA
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z trudnościami w uczeniu się 2300-J-PS-KGZ-TU
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z zaburzeniami psychicznymi 2300-J-PS-KGZ-ZP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Metodyka nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania i emocji 2300-J-PS-KGZ-ZZE
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł diagnostyki specjalnych potrzeb edukacyjnych 2300-J-PS-DSPE
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł diagnostyki w pedagogice specjalnej 2300-J-PS-DPS
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł Dydaktyka specjalna 2300-J-PS-DS
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych 2300-J-PS-KGZ
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł Organizacja edukacji włączającej 2300-J-PS-OEW
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł Praktyka asystencko-pedagogiczna 2300-J-PS-MPR
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł Teorie edukacji integracyjnej i włączającej 2300-J-PS-TEIW
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Moduł: Metodologia badań społecznych i humanistycznych 2300-J-MBSH
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Organizacja i procesy komunikowania się w przedszkolu i szkole 2300-J-PS-OEW-OPS
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Podstawy diagnozy psychopedagogicznej 2300-J-PS-DPS-PDP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Praktyka w przedszkolu integracyjnym/specjalnym/terapeutycznym 2300-J-PS-MPR-PIST
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Praktyka w przedszkolu włączającym 2300-J-PS-MPR-PW
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy I-III 2300-J-PS-MPR-I-III
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy IV-VIII 2300-J-PS-MPR-IV
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Praktyka w szkole średniej 2300-J-PS-MPR-PŚ
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Rozwój edukacji włączającej w ujęciu porównawczym 2300-J-PS-TEIW-REW
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Seminarium empiryczne 2300-J-MBSH-SE
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Systemy edukacji włączającej i integracyjnej w Polsce 2300-J-PS-TEIW-SE
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Teoretyczne podstawy edukacji włączającej i integracyjnej 2300-J-PS-TEIW-TP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Uwarunkowania pracy w grupie zróżnicowanej 2300-J-PS-KGZ-U
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Wielospecjalistyczna ocena psychopedagogiczna uczniów w grupach zróżnicowanych 2300-J-PS-DSPE-WOP
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Wprowadzenie do metodologii badań społecznych 2300-J-MBSH-WMBS
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Wspomaganie organizacji edukacji włączającej i doskonalenie kadry 2300-J-PS-OEW-WO
|
2022 - ...
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Zbieranie i analiza danych ilościowych z elementami statystyki 2300-J-MBSH-ZADI
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|
Zbieranie i analiza danych jakościowych 2300-J-MBSH-ZADJ
|
2022 - 2024
|
|
|
|
|
|
|
NIE
|