Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pedagogika specjalna Trzeci rok pedagogiki specjalnej

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Pedagogika specjalna (SJ-PRK-PDS)
Etap: Trzeci rok pedagogiki specjalnej (PDS-J-PRK-3)
Poprzednie etapy: Drugi rok pedagogiki specjalnej
Następne etapy: Czwarty rok pedagogiki specjalnej
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: (brak)
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty: (brak danych)

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Przedmiot Okres Wymagania przedmiotowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. 2023Z 2023L 2023 2024Z 2024L 2024 Wymagany do warunku Jeśli TAK, to oznacza to, że bez zaliczenia tego przedmiotu nie jest możliwe nawet warunkowe zaliczenia etapu.
Analiza doświadczeń 2300-J-PS-MPR-AD 2022 - ... NIE
Analiza doświadczeń 2 2300-J-PS-MPR-AD2 2022 - ... NIE
Czytanie i pisanie tekstu naukowego 2300-J-MBSH-CPT1 2022 - 2024 NIE
Diagnoza zaburzeń rozwoju 2300-J-PS-DPS-DZR 2022 - ... NIE
Dydaktyka specjalna - teoretyczne i empiryczne podstawy kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-TEPK 2022 - ... NIE
Dydaktyka specjalna – praktyczne implikacje kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-PI 2022 - ... NIE
Elementy metodologii badań humanistycznych 2300-J-MBSH-EMBH 2022 - 2024 NIE
Emisja głosu 2300-EG-Naucz 2022 - ... NIE
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów ze SPE 2300-J-PS-DSPE-KIP 2022 - ... NIE
Kultura języka 2300-SJ-PDS-KJ 2022 - ... NIE
Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-KGZ-MKI 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów szczególnie uzdolnionych 2300-J-PS-KGZ-SZU 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z chorobą przewlekłą 2300-J-PS-KGZ-CHP 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z niedostosowaniem lub zagrożonych niedostosowaniem społecznym 2300-J-PS-KGZ-NS 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością ruchową 2300-J-PS-KGZ-MNR 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością słuchu 2300-J-PS-KGZ-S 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością wzroku 2300-J-PS-KGZ-W 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z spektrum zaburzeń autystycznych 2300-J-PS-KGZ-SZA 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z trudnościami adaptacyjnymi 2300-J-PS-KGZ-TA 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z trudnościami w uczeniu się 2300-J-PS-KGZ-TU 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z zaburzeniami psychicznymi 2300-J-PS-KGZ-ZP 2022 - ... NIE
Metodyka nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania i emocji 2300-J-PS-KGZ-ZZE 2022 - ... NIE
Moduł diagnostyki specjalnych potrzeb edukacyjnych 2300-J-PS-DSPE 2022 - ... NIE
Moduł diagnostyki w pedagogice specjalnej 2300-J-PS-DPS 2022 - ... NIE
Moduł Dydaktyka specjalna 2300-J-PS-DS 2022 - ... NIE
Moduł Metodyka kształcenia w grupach zróżnicowanych 2300-J-PS-KGZ 2022 - ... NIE
Moduł Organizacja edukacji włączającej 2300-J-PS-OEW 2022 - ... NIE
Moduł Praktyka asystencko-pedagogiczna 2300-J-PS-MPR 2022 - ... NIE
Moduł Teorie edukacji integracyjnej i włączającej 2300-J-PS-TEIW 2022 - ... NIE
Moduł: Metodologia badań społecznych i humanistycznych 2300-J-MBSH 2022 - 2024 NIE
Organizacja i procesy komunikowania się w przedszkolu i szkole 2300-J-PS-OEW-OPS 2022 - ... NIE
Podstawy diagnozy psychopedagogicznej 2300-J-PS-DPS-PDP 2022 - ... NIE
Praktyka w przedszkolu integracyjnym/specjalnym/terapeutycznym 2300-J-PS-MPR-PIST 2022 - ... NIE
Praktyka w przedszkolu włączającym 2300-J-PS-MPR-PW 2022 - ... NIE
Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy I-III 2300-J-PS-MPR-I-III 2022 - ... NIE
Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy IV-VIII 2300-J-PS-MPR-IV 2022 - ... NIE
Praktyka w szkole średniej 2300-J-PS-MPR-PŚ 2022 - ... NIE
Rozwój edukacji włączającej w ujęciu porównawczym 2300-J-PS-TEIW-REW 2022 - ... NIE
Seminarium empiryczne 2300-J-MBSH-SE 2022 - 2024 NIE
Systemy edukacji włączającej i integracyjnej w Polsce 2300-J-PS-TEIW-SE 2022 - ... NIE
Teoretyczne podstawy edukacji włączającej i integracyjnej 2300-J-PS-TEIW-TP 2022 - ... NIE
Uwarunkowania pracy w grupie zróżnicowanej 2300-J-PS-KGZ-U 2022 - ... NIE
Wielospecjalistyczna ocena psychopedagogiczna uczniów w grupach zróżnicowanych 2300-J-PS-DSPE-WOP 2022 - ... NIE
Wprowadzenie do metodologii badań społecznych 2300-J-MBSH-WMBS 2022 - 2024 NIE
Wspomaganie organizacji edukacji włączającej i doskonalenie kadry 2300-J-PS-OEW-WO 2022 - ... NIE
Zbieranie i analiza danych ilościowych z elementami statystyki 2300-J-MBSH-ZADI 2022 - 2024 NIE
Zbieranie i analiza danych jakościowych 2300-J-MBSH-ZADJ 2022 - 2024 NIE

Wymagania punktowe

Typ punktów Grupa przedmiotów Okres Wymagania punktowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Liczba wymagana do
zaliczenia warunkowego
Liczba wymagana do
zaliczenia pełnego
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów 2022 - ... 160.00 180.00
0000-OGUN - UW ogólnouniwersyteckie 2022 - ... n/d 2.00
0000-WF - UW wychowanie fizyczne 2022 - ... n/d 1.00
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)