MM - Projekt badawczy w animacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2300-MM-AKN-PB |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | MM - Projekt badawczy w animacji |
Jednostka: | Wydział Pedagogiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Projekt badawczy jest składową modułu metodycznego dla specjalności AKENPA. W ramach zajęć studenci w zespołach przygotowują działania badawcze. |
Pełny opis: |
Projekt badawczy jest składową składową modułu metodycznego dla specjalności AKENPA. W ramach zajęć studenci pracują w kilkuosobowych zespołach przygotowując projekt badawczy przy wykorzystaniu metod właściwych dla obszaru badań animacyjnych. Następnie projekt realizują i opracowują wyniki i poddają krytycznej analizie. Projekt badawczy jest przygotowaniem do egzaminu modułowego. |
Literatura: |
- Erl Babbie, Podstawy badań społecznych - Kazimierz Żegnałek, Metody i techniki stosowane w badaniach pedagogicznych - Kinga Majchrzak, O edukacyjnych badaniach w działaniu w teorii i praktyce źródło: https://repozytorium.umk.pl/bitstream/handle/item/2592/o%20edukacyjnych%20badaniach%20w%20dzia%C5%82aniu%20w%20teotii%20i%20praktyce.pdf?sequence=1 |
Efekty uczenia się: |
Student/ka: Zna: - zasady postepowania badawczego, właściwego doboru metod, analizy i krytycznego prezentowania i interpretowania wyników w animacji społeczno-kulturalnej, edukacji nieformalnej, pozaformalnej i alternatywnej - specyfikę funkcjonowania zespołu zadaniowego - podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego Potrafi: - zaprojektować, przeprowadzić, zaprezentować wyniki badania stosowanego wykorzystując metody właściwe dla subdyscyplin animacji społeczno-kulturalnej, edukacji nieformalnej, pozaformalnej i alternatywnej wykorzystując techniki informacyjno-komunikacyjne - zaplanować i organizować pracę zespołową odpowiedzialnie i odpowiednio do możliwości poszczególnych osób przydzielając zadania, współpracować z innymi podmiotami, współdziałać z innymi będąc członkiem zespołu, przyjmować różne role w zespole projektowym - korzystać z opracowań obcojęzycznych przy przygotowywaniu projektów badawczych i planowaniu pracy grup zadaniowych Jest gotów do: - krytycznego oceniania wyników swoich badań prowadzonych w obszarze animacji, edukacji nieformalnej, pozaformalnej i alternatywnej - korzystania z wiedzy ekspertów z różnych dziedzin podczas projektowania działalności badawczej w obszarze animacji społeczno-kulturalnej, edukacji nieformalnej, pozaformalnej i alternatywnej - przestrzegania zasad etyki w projektowaniu i realizacji procedury badawczej i wymagania tego od innych |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody projektowe Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest przygotowanie przez zespół studentów/ek projektu badawczego, zrealizowanie go, przedstawienie wyników i poddanie krytycznej analizie. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-17 - 2025-06-08 |
Przejdź do planu
PN WT WAR
WAR
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Palamer-Kabacińska | |
Prowadzący grup: | Anna Dąbrowska, Ewa Palamer-Kabacińska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.