Logistyka obsługi klienta
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2700-L-LM-D6LOBK-LMM |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Logistyka obsługi klienta |
Jednostka: | Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii |
Grupy: |
ID-DZIENNE I STOPIEŃ 6 semestr, 3 rok (specjalność Logistyka i marketing w mediach) LM-DZIENNE I STOPNIA 6 semestr, 3 rok (Spec: Logistyka i marketing w mediach) |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Celem wykładu jest analiza najważniejszych zagadnień dotyczących logistycznej obsługi klienta oraz przedstawienie możliwości i zasad tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku poprzez odpowiedni poziom logistycznej obsługi klienta.Wskazanie istoty współpracy firmy z klientem i zysków jakie firma czerpie z tej pozytywnej relacji. Konwersatorium przedstawia znaczenie obsługi logistycznej, która wpływa na sposób postrzegania firmy przez klienta, analizuje fazy obsługi klienta, omawia działalność e-commerce, wskazuje istotne elementy obsługi klienta w XXI wieku. |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem prowadzonych zajęć jest omówienie głównych zagadnień dotyczących logistycznej obsługi klienta. |
Pełny opis: |
Wykład ma na celu zaprezentowanie metod obsługi klienta, przedstawienie zasad logistycznej obsługi klienta (standardy, jakość, strategie), metody wyboru standardów logistycznej obsługi klienta, przedstawienie technik sprzedaży usług klientom masowym i indywidualnym, zapoznanie z nowymi technologiami służącymi obsłudze klienta w instytucjach usługowych. Brak możliwości poprawy ocen pozytywnych. |
Literatura: |
Christopher M., Peck H.,Logistyka marketingowa. Wyd. PWE, Warszawa 2005 Kempny D.,Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa 2001 Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. pod red. J. Długosza, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005 Coyle J.,Bardi E., Langley J., Zarządzanie logistyczne. Wyd. PWE, Warszawa 2002 Kauf S., Logistyczna obsługa klienta, [w:] Vademecum logistyki, pod red. S Kauf i innych, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2016 Kauf S., Tłuczak A., Logistyczna obsługa klienta, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2018 Kramarz M., Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar,ocena,strategia, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2014 |
Efekty uczenia się: |
Student - umie organizować, oceniać i korygować obsługę klienta w przedsiębiorstwie - zna podstawowe pojęcia z dziedziny logistycznej obsługi klienta - potrafi zaplanować właściwą politykę obsługi klienta w przedsiębiorstwie, - zastosuje nabytą wiedzę do kształtowania właściwych relacji z klientem |
Metody i kryteria oceniania: |
obecność aktywność Analiza przypadków Wykonanie projektu polityki obsługi klienta Egzamin |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2025-02-17 - 2025-06-08 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agata Opolska-Bielańska | |
Prowadzący grup: | Agata Opolska-Bielańska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2026-02-16 - 2026-06-07 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agata Opolska-Bielańska | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.