Marketing terytorialny
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1900-7-MT-ZST-OW |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.6
|
Nazwa przedmiotu: | Marketing terytorialny |
Jednostka: | Wydział Geografii i Studiów Regionalnych |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe, spec. Zarządzanie strategiczne w samorządzie terytorialnym ... - sem. 2 Przedmioty WGSR ogólne opcjonalne, studia II stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Efekty uczenia się: |
Efekty uczenia się: K_W01, K_W02, K_W03, K_W09 / K_U01, K_U02, K_U03, K_U04, K_U06, K_U07, K_U08, K_U09, K_U10 / K_K01, K_K02, K_K03, K_K04, K_K05, K_K07, K_K08 / S1_W16 / S1_K05 |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.