Laboratorium PR
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2700-M-DM-D3LAPR-PRM |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Laboratorium PR |
Jednostka: | Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii |
Grupy: |
DM-DZIENNE II STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją. |
Pełny opis: |
Zaproszeni profesjonaliści, bazując na wieloletnim doświadczeniu i umiejętnościach, przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne, niezbędne dla specjalisty ds. komunikacji. Studenci mają możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu PR, marketingu, a nawet reklamy czy planowania mediów; poznają różne typy public relations oraz metody działania, charakterystyczne dla danego rodzaju PR, zapoznają się z faktycznymi mechanizmami funkcjonowania PR. Dzięki temu otrzymają możliwość kształcenia się i konsultacji u najlepszych specjalistów PR w Polsce, zdobędą wiedzę praktyczną, opartą na wielu autentycznych case studies. Wśród omawianych problemów znajdą się np. Event marketing, PR w branży IT, PR dla branży FMCG, Kodeks etyki PR, Lobbying w PR, PR instytucji publicznych, Proces wprowadzenia marki na rynek, Komunikowanie kryzysowe czy PR wewnętrzny. |
Literatura: |
Brak |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu przedmiotu student: WIEDZA 1. zna rodzaje działań public relations, 2. zna narzędzia stosowane w działaniach public relations, 3. zna praktyczne sposoby prowadzenia komunikacji marketingowej, 4. zna zasady prowadzenia poszczególnych działań PR, 5. zna różne rodzaje kampanii PR (case study). UMIEJĘTNOŚCI 1. umie dobrać rodzaj działania PR do sytuacji i wymagań klienta, 2. umie dobrać narzędzia public relations, 3. umie zaplanować i przeprowadzić kampanię PR, 4. umie ocenić kampanie PR. INNE KOMPETENCJE 1. rozumie na czym polega działalność specjalisty public relations, 2. rozumie jak dobierać techniki PR do konkretnych sytuacji, 3. uczestniczy w dyskusji naukowo-praktycznej ze specjalistami PR, 4. nabywa doświadczenie praktyczne w działalności PR. |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność + zaliczenie bloków tematycznych. Skala ocen 2-5 |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Przybysz | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Fabjaniak, Michał Leksiński, Agnieszka Nowakowska, Łukasz Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (zakończony)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT LAB
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Łukasz Przybysz | |
Prowadzący grup: | Katarzyna Fabjaniak, Robert Hyżorek, Agnieszka Nowakowska, Łukasz Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.