Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kultura Biznesu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 4206-I-KB
Kod Erasmus / ISCED: 04.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0410) Biznes i administracja Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Kultura Biznesu
Jednostka: Ośrodek Studiów Amerykańskich
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

Zajęcia podejmują tematykę podstawowych zjawisk, koncepcji oraz procesów kształtujących kulturę biznesu, stanowiąc wstęp do współczesnych studiów nad kulturą biznesu w ujęciu regionalnym - latynoamerykańskim. Zajęcia zapoznają uczestników z podstawowymi elementami historii i teorii kultury biznesu, ukazując różne perspektywy analizowania zachowań biznesowych w zależności od uwarunkowań kulturowych i społecznych.

Pełny opis:

Szczegółowy opis zajęć znajduje się w sylabusie przedmiotowym dla konkretnego cyklu dydaktycznego.

Literatura:

Spis literatury znajduje się w sylabusie przedmiotowym dla konkretnego cyklu dydaktycznego.

Efekty uczenia się:

Studenci:

- zdobędą podstawową wiedzę w zakresie kultury biznesu, ze szczególnym zorientowaniem regionalnym na Amerykę Łacińską;

- będą znali podstawowe koncepcje naukowe dotyczące kształtowania kultury biznesu;

- poznają podstawy biznesowego savoir vivre;

- poznają narzędzia do dalszego kształcenia się w tematyce kultury biznesu.

- zdobędą podstawową wiedzę w zakresie komunikacji i zarządzania międzykulturowego w biznesie, ze szczególnym zorientowaniem regionalnym na Amerykę Łacińską;

- będą znali podstawowe koncepcje dotyczące źródeł, przejawów oraz wpływu komunikacji międzykulturowej i wielokulturowości na zarządzanie w biznesie;

- poznają podstawowe problemy w komunikacji i zarządzaniu międzykulturowym;

- poznają narzędzia do dalszego kształcenia się w tematyce komunikacji i zarządzania międzykulturowego w biznesie.

Metody i kryteria oceniania:

Przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. Prowadzący bierze pod uwagę aktywność na zajęciach oraz krótką prezentację na ustalony temat.

Praktyki zawodowe:

Brak.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)