Master your Skills for Employability in Diverse Cultural Contexts [4024-SFEIDC-OG]
Semestr zimowy 2024/25
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Master your Skills for Employability in Diverse Cultural Contexts [4024-SFEIDC-OG] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ekaterina Bunina-Breś | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
- Dignen, B. (2012) Communicating Across Cultures. Cambridge Business Skills CUP. - Dubicka, I., O’Keeffe, M., Rosenberg, M. (2023) Step Up. Skills for employability B2+/C1. Pearson. - Garten, F. (2015) The International Manager. Taylor & Francis Group. - Holmes, K. (2017) What employers want: the employability skills handbook. Crimson Publishing. - Lewis, R.D. (2018) When cultures collide: leading across cultures. 4th edition. Nicholas Brealey International. - Thaine, C. Employability Skills Module (an online CUP course). https://www.cambridge.org. - Materiały usupelniające przygotowane przez prowadzającego, w tym na ogólnouniwersyteckiej platformie e-learningowej Kampus. |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kluczowe kwalifikacje zwiększające szanse na zatrudnienie (umiejętności zatrudnialności); Kultura i jej wpływ na komunikację; To, czego nie mówimy: komunikacja niewerbalna; Komunikacja międzykulturowa, tożsamości kulturowe; Praca zespołowa w różnych kulturach; Odpowiedzialność społeczna; Samozarządzanie; Myślenie krytyczne; Przywództwo: style zarządzania w różnych kulturach; Branding. |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna, eklektyczna. Techniki: studium przypadku, dyskusji (np. panelowe, piramidowe); debaty; gry dydaktyczne; praca w parach, grupach; odgrywanie ról; metoda ‘burzy mózgów’; mapy mentalne; ekspresja ruchowa, transformacji, parafrazy, etc. |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę. Za zaliczenie 30h e-zajęć czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 3 ECTS. Class attendance: three absences allowed (more absences may lead to a lower grade). The final grade is drawn from the following components: 1. Attendance, active class participation, home assignments, in-class presentations. 2. Online home assignments on the e-learning Kampus platform. 3. The results of the mid-term and end-term tests checking the knowledge of the main course concepts, new vocabulary. |
||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Przedmiot semestralny (30 godzin), może być realizowany na dowolnym roku w toku studiów stacjonarnych. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i są realizowane wyłącznie w języku angielskim. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Za zaliczenie 30h e-zajęć czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 3 ECTS. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.