Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy, profil specjalistyczny, English for Human Resources [4024-ANGPINTB2-HR]
Semestr zimowy 2024/25
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany, kurs półinternetowy, profil specjalistyczny, English for Human Resources [4024-ANGPINTB2-HR] | ||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Paweł Ozyra | ||||||||||||||||||||||||||
Strona domowa grupy: | http://szjo-moodle.uw.edu.pl | ||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Materiały dostępne na platformie internetowej MOODLE 2. Własne materiały prowadzącego wykorzystywane na zajęciach stacjonarnych |
||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
SEMESTR ZIMOWY 1. Rola działów HR w nowoczesnej organizacji 2. Strategia personalna 3. Pozyskiwanie pracowników oraz zarządzanie talentami 4. Proces rekrutacji 5. Selekcja kandydatów 6. Umowy pracownicze 7. Organizacja pracy 8. Procedury składania i rozpoznawania skarg SEMESTR LETNI 9. Bezpieczeństwo i higiena pracy 10. Rozwój personelu 11. Coaching, mentoring i doradztwo 12. Kluczowe kompetencje pracowników HR 13. Ocena okresowa pracownika 14. Nagradzanie pracowników 15. Związki zawodowe 16. Związki frazeologiczne, czasowniki złożone i idiomy związane z tematyką HR Umiejętności: 1. Opisywanie kompetencji, obowiązków i procedur. 2. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i dyscyplinarnych. 3. Negocjowanie umów. 4. Rozwiązywanie konfliktów. 5. Aktywne uczestniczenie w rozmowie. 6. Tworzenie dokumentów personalnych (procedura rekrutacyjna, strategia działu personalnego, CV, list motywacyjny, umowa, raport) 7. Zgłaszanie wypadków 8. Przeprowadzanie rozmowy okresowej z pracownikiem 9. Tworzenie i wypełnianie ankiet oceniających 10. Planowanie strategii szkoleniowej 11. Opracowywanie programu szkoleń 12. Przeprowadzanie sesji mentoringowej 13. Opisywanie kluczowych kompetencji 14. Przeprowadzanie przeglądu płac 15. Prowadzenie negocjacji |
||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
komunikacyjne uczenie języka, podejście zadaniowe, technologie informacyjne, praca indywidualna i w parach, praca w grupach, uczenie sytuacyjne, odgrywanie ról, rozwiązywanie problemów, dyskusja dydaktyczna, debata, symulacje |
||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na koniec semestru student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie, co jest warunkiem przystąpienia do rozwiązywanego w sali testu końcowego z całości materiału semestralnego. Dopuszczalne są 2 nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze. Na ocenę końcową składają się następujące elementy: - zadania na platformie (40%) - wynik testu końcowego (30%) - obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych (30%) |
||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Autorski specjalistyczny kurs półinternetowy English for Human Resources na poziomie ponad średnio-zaawansowanym (B2/B2+). Kurs jest adresowany do osób zainteresowanych tematyką HR. Obejmuje 120 godzin nauki rocznie, w tym 60 godzin przez Internet i 60 godzin w klasie. Zajęcia mają na celu zapoznanie studentów ze specyfiką słownictwa specjalistycznego, używanego w branży HR oraz opanowanie umiejętności komunikacyjnych, przydatnych w codziennej praktyce zawodowej. Z kursu skorzystają również osoby, które chciałyby poszerzyć znajomość specjalistycznego języka angielskiego ze względu na swoje przyszłe plany zawodowe. W czasie zajęć wykorzystywane będą autentyczne materiały (dokumenty, fragmenty szkoleń, podcasty, wywiady, artykuły prasowe, itp.). Jest to kurs nastawiony na poszerzanie znajomości słownictwa oraz rozwijanie sprawności mówienia. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.