Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2]
Semestr zimowy 2024/25
Lektorat,
grupa nr 20
Przedmiot: | Język angielski - poziom ponad średnio zaawansowany [4024-ANGOB2] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2024/25 [2024Z]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 20 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
Liczba osób w grupie: | 20 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Edyta Wysocka |
Literatura: |
English File Upper-Intermediate Fourth Edition Oxford University Press Dodatkowe teksty słuchane oraz pisane z różnych źródeł, np. artykuły online, TED talks |
Zakres tematów: |
SEMESTR ZIMOWY Mówienie, słuchanie, czytanie, słownictwo zakres tematyczny: rozmowa kwalifikacyjna/praca, tajemnice/zagadki, ubrania/moda, różnica wieku, opowiadanie historii, środowisko, pogoda, survival, podejmowanie ryzyka, sport, uczucia, rzeczy których żałujemy Gramatyka: tworzenie pytań, czasowniki posiłkowe, stopień wyższy przymiotników, Present Perfect Simple vs. Continuous, rzeczownik w funkcji przymiotnika, kolejność przymiotników w zdaniu, czsy przeszłe, so/such ... that, przysłówki i zwroty przysłówkowe w zdaniu, Future Perfect Simple vs. Future Continuous, Zero/First Conditionals, future time clauses, unreal conditionals, ‘wish’ w odniesieniu do teraźniejszości i przeszłości Pisanie: email nieformalny, krótkie opowiadanie, rozprawka za i przeciw SEMESTR LETNI Mówienie, słuchanie, czytanie, słownictwo - zakres tematyczny: sen/rytm snu, muzyka, spór/konflikt, film, mowa ciała, przestępczość, wiadomości, media, biznes, reklama, miasta, nauka, mowa/przemówienie Aspekty gramatyczne: used to/be used to/get used to, rzeczownik odczasownikowy vs. bezokolicznik, czasowniki modalne w odniesieniu do przeszłości, would rather, czasowniki odnoszące się do zmysłów, strona bierna, mowa zależna, zdania okolicznikowe celu i przyzwolenia, rzeczowniki niepoliczalne, rzeczowniki w liczbie mnogiej, określniki ilości, przedimki Pisanie: wpis na blogu, opis zdjęcia, artykuł - wyrażanie opinii, raport/sprawozdanie |
Metody dydaktyczne: |
Rozwijanie umiejętności językowych w oparciu o nauczanie komunikacyjne: pracę samodzielną, w parach, w grupach; pracę z tekstem czytanym, słuchanym oraz materiałami video; wyrażanie opinii; prowadzenie dyskusji; prowadzenie debaty; rozwiązywanie problemu; odgrywanie roli; symulację; studium przypadku, prezentację informacji. |
Metody i kryteria oceniania: |
https://docs.google.com/document/d/1cj3ehXLmyALyww32duTV6SAmHfKOuayKtmhVPFjXt9U/edit?usp=sharing |
Uwagi: |
Kurs na poziomie ponad średniozaawansowanym (B2) dla studentów Socjologii i innych wydziałów UW. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.