Master your Skills for Employability in Diverse Cultural Contexts [4024-SFEIDC-OG]
Semestr letni 2024/25
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Master your Skills for Employability in Diverse Cultural Contexts [4024-SFEIDC-OG] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024L]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ekaterina Bunina-Breś | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
- Dignen, B. (2012) Communicating Across Cultures. Cambridge Business Skills CUP. - Dubicka, I., O’Keeffe, M., Rosenberg, M. (2023) Step Up. Skills for employability B2+/C1. Pearson. - Garten, F. (2015) The International Manager. Taylor & Francis Group. - Holmes, K. (2017) What employers want: the employability skills handbook. Crimson Publishing. - Lewis, R.D. (2018) When cultures collide: leading across cultures. 4th edition. Nicholas Brealey International. - Thaine, C. Employability Skills Module (an online CUP course). https://www.cambridge.org. - Materiały usupelniające przygotowane przez prowadzającego, w tym na ogólnouniwersyteckiej platformie e-learningowej Kampus. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kluczowe kwalifikacje zwiększające szanse na zatrudnienie (umiejętności zatrudnialności); Kultura i jej wpływ na komunikację; Komunikacja międzykulturowa, tożsamości kulturowe i wymiary kulturowe; To, czego nie mówimy: komunikacja niewerbalna w róznych kulturach; Praca zespołowa w różnych kulturach; Odpowiedzialność społeczna; Samozarządzanie i zarządzanie czasem; Przywództwo: style zarządzania w różnych kulturach; Personal Branding; Myślienie krytyczne i umiejętności podejmowania decyzji. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metoda komunikacyjna, eklektyczna. Techniki: studium przypadku, dyskusji (np. panelowe, piramidowe); debaty; gry dydaktyczne; praca w parach, grupach; odgrywanie ról; metoda ‘burzy mózgów’; mapy mentalne; ekspresja ruchowa, transformacji, parafrazy, etc. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Na zaliczenie przedmiotu składają się następujące składowe: 1. Obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych, zadania domowe, prezentacje. 2. Zadania domowe na platformie językowej KAMPUS. 3. Testy zaliczeniowe. Liczba dopuszczalnych nieobecności - 3 (większa liczba nieobecności oznacza obniżenie oceny). Uzyskanie mniej niż 60% za testy, pracę domową na platformie Kampus oraz/lub mniej niż 60% punktów za obecność, uniemożliwia studentowi otrzymanie końcowej oceny i tym samym oznacza brak zaliczenia. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Przedmiot semestralny (30 godzin), może być realizowany na dowolnym roku w toku studiów stacjonarnych. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i są realizowane wyłącznie w języku angielskim. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Zaliczenie na ocenę. Za zaliczenie 30h zajęć, czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 3 ECTS. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.