Język angielski - poziom zaawansowany, kurs półinternetowy, profil biznesowy [4024-ANGPINTC1-BE]
Semestr letni 2024/25
Lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski - poziom zaawansowany, kurs półinternetowy, profil biznesowy [4024-ANGPINTC1-BE] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024L]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 11:30 - 13:00
sala C 406 Budynek C Wydz. Zarządzania - Szturmowa 1/3 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
Liczba osób w grupie: | 20 |
Limit miejsc: | 20 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Urszula Muchalska |
Strona domowa grupy: | https://kampus.uw.edu.pl/ |
Literatura: |
Materiały na platformie CKC. Iwona Dubicka, Marjorie Rosenberg, Margaret O’Keeffe, Bob Dignen, Mike Hogan “Business Partner”, Pearson. M.Vince, A.French, "Advanced language practice", podręcznik do gramatyki. CKC interactive online resources. Materiały autorskie. |
Zakres tematów: |
1. Zajęcia wprowadzające, przeglad popularnych struktur gramatycznych. (2h in-class activities; 2h CKC) 2. Disruptors in business. Finding solutions in conflict; Hypothesising (2h in-class activities; 2h CKC) 3. Reporting and planning. (2h in-class activities; 2h CKC) 4. Supply chains. (2h in-class activities; 2h CKC) 5. Revision. (2h in-class activities; 2h CKC) 6. Marketing strategies; Persuasion; Participle clauses. (2h in-class activities; 2h CKC) 7. Presenting research data (2h in-class activities; 2h CKC) 8. Revision. (2h in-class activities; 2h CKC) 9. The business of tourism (2h in-class activities; 2h CKC) 10. Business networking; email to a business partner; review of past tenses: (4h in-class activities; 4h CKC) 11. Managing conflict (2h in-class activities; 2h CKC) Organizacja zebrań i spotkań. Efektywność komunikacji. 12. Macroeconomic issues: presentation and discussion.(2h classroom, 2h CKC) 13. Final test. (2h in-class activities; 2h CKC) |
Metody dydaktyczne: |
Komunikacyjne uczenie języka, podejście zadaniowe, technologie informacyjne, praca indywidualna i w parach, praca w grupach, uczenie sytuacyjne, odgrywanie ról, rozwiązywanie problemów, dyskusja dydaktyczna, debata, symulacje. Testy osiągnięć. |
Metody i kryteria oceniania: |
Wynik na platformie Test końcowy i testy czastkowe Frekwencja Na zaliczenie lektoratów półinternetowych składają się następujące składowe: 40% – ćwiczenia obowiązkowe na platformie językowej Moodle (Internet); 30% – test końcowy/zaliczeniowy; 30% – obecność i aktywność na zajęciach stacjonarnych (odbywających się w klasie). Skala ocen 99 – 100% 5! (celujący) 93 – 98% 5 (bardzo dobry) 87 – 92% 4+ (dobry plus) 77 – 86% 4 (dobry) 71 – 76% 3+ (dostateczny plus) 60 – 70% 3 (dostateczny) Uwaga: Student musi uzyskać minimum 60% punktów za pracę na platformie internetowej Moodle. Liczba dopuszczalnych nieobecności – 2 (bez usprawiedliwienia) w semestrze. Za zaliczenie semestru zajęć (30h pracy przez Internet + 30h pracy w klasie), czyli osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się, student otrzymuje 2 ECTS. www.szjo.uw.edu.pl |
Uwagi: |
Kurs języka biznesu, półinternetowy na poziomie zaawansowanym (C1), dla studentów Wydziału Zarządzania oraz innych zainteresowanych tematyką biznesową. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii.