Przedsiębiorczość (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Uniwersytet Warszawski)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2024L | |||||
2600-PRZED-OG |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zaprezentowanie aktualnych problemów i nowoczesnych koncepcji przedsiębiorczości studentom zdobywającym wiedzę na kierunkach niezwiązanych z ekonomią i zarządzaniem. W szczególności poruszane są takie zagadnienia jak: uwarunkowania działań przedsiębiorczych, proces przedsiębiorczy, kompetencje przedsiębiorcze. Predyspozycje i cechy przedsiębiorcze Wiedza i umiejętności przedsiębiorców; źródła wiedzy formalne i nieformalne Sposoby uczenia się przedsiębiorców Budowanie relacji: networking Wszystkie omawiane zagadnienia będą ilustrowane praktycznymi przykładami dostosowanymi do potrzeb i specyfiki słuchaczy (studenci kierunków niezwiązanych z ekonomią i zarządzaniem). Osiągniecie celów to ok. 30 godz. pracy studentów. |
|
||
2600-BUDPOZ-OG |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zaprezentowanie głównych wyzwań związanych z zarządzaniem nowym przedsięwzięciem studentom zdobywającym wiedzę na kierunkach niezwiązanych z ekonomią i zarządzaniem. W ramach kursu zaprezentowane zostaną, dostosowane do potrzeb małych firm, pojęcia z zakresu zarządzania, marketingu, zarządzania strategicznego i ich praktyczna aplikacja. Przedstawione zostaną także uwarunkowania oraz główne sposoby rozwijania działalności gospodarczej. W prowadzeniu wykładu będą brać udział, poza wykładowcami akademickimi, praktycy – przedsiębiorcy. |
|
||
2600-BIZPLAN-OG |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zaprezentowanie podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem i oceną biznesplanów. W szczególności poruszane są takie zagadnienia jak: funkcje i metody planowania, techniki szacowania popytu i sprzedaży, harmonogramy, błędy biznesplanów. |
|
||