Zajęcia obowiązkowe dla wszystkich dyscyplin II roku SDNS (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Szkoła Doktorska Nauk Społecznych)
|
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 2025Z - Semestr zimowy 2025/26 2025L - Semestr letni 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2024Z | 2024L | 2025Z | 2025L | |||||
| 1600-SZD-SEMII-EF | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: Prezentacje koncepcji prac doktorskich oraz postępów w realizacji prac doktorskich, dyskusja seminaryjna nad pracami doktorskimi, krytyczna analiza artykułów naukowych. |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-GSE | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: dyskusja, prezentacja, burza mózgów i pokrewne |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-KM | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: • Mini-wykłady kontekstowe – krótkie wprowadzenia teoretyczne do kluczowych zagadnień, takich jak struktura artykułu naukowego czy metodologie badawcze w naukach o komunikacji. • Analiza treści artykułów naukowych – praca na wybranych przykładach z literatury; wspólne czytanie i omawianie struktury, argumentacji, doboru metod i narzędzi badawczych. • Ćwiczenia praktyczne – indywidualne i grupowe zadania związane z wyszukiwaniem literatury, korzystaniem z baz danych i menedżerów bibliografii, przygotowywaniem własnych zapytań badawczych. • Praca projektowa – studenci opracowują własne kwerendy naukowe i analizują artykuły w kontekście planowanych badań; prezentują wyniki w formie ustnej oraz pisemnej. • Konsultacje moderowane – sesje poświęcone omówieniu postępów studentów w realizacji własnych mini-projektów badawczych; indywidualna informacja zwrotna od prowadzącego. • Refleksja krytyczna i dyskusja grupowa |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-ZJ | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: Prezentacja przygotowana przez doktoranta, moderowana dyskusja naukowa, sesja pytań i odpowiedzi (Q&A), analiza przypadku na podstawie prezentowanych badań, peer review (ocena koleżeńska) założeń metodologicznych. |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-PR | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Zajęcia odbywają się w trybie stacjonarnym w oparciu o prezentacje określonych treści oraz dyskusję nad nimi. Uczestnicy obowiązani są również do samodzielnego przygotowania materiałów w postaci syntez rozpraw oraz projektów autoreferatów na potrzeby poszczególnych zajęć. Stosowane metody dydaktyczne - prezentacja - dyskusja - samodzielna praca nad syntezą rozprawy |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-SOC | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: prezentacje, dyskusja grupowa, praca w parach |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-PED | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: Seminarium Stosowane metody dydaktyczne: Prezentacja/wykład wprowadzający, dyskusja. |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-PS | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: seminarium Stosowane metody dydaktyczne: Prezentacja, prace pisemne, dyskusja, zadnia indywidualne. |
|
||
| 1600-SZD-SEMII-SM | brak | brak | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: Seminarium Stosowane metody dydaktyczne: Seminarium interaktywne z analizą studiów przypadków i warsztatem metodologicznym |
|
||
| 1600-SZD-N-ZBN |
|
brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Warsztat podzielony jest na 4 moduły: [1[ Pozyskiwanie grantów i zarządzanie nimi (12h) [2] Strategie publikacyjne (6h) [3] Transfer wiedzy i jej komercjalizacja (6h) [4] Autoprezentacja (6h) Stosowane metody dydaktyczne: elementy wykładu, dyskusja, praca indywidualna i grupowa nad elementami wniosków grantowych, peer-to-peer feedback, |
|
||
| 1600-SZD-ZBN-A | brak | brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: Warsztat Stosowane metody dydaktyczne: elementy wykładu, kreatywna praca indywidualna lub zespołowa w zależności od wielkości grupy, publiczna prezentacja, feedback także ze strony uczestników modułu |
|
||
| 1600-SZD-ZBN-PG | brak | brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zajęć: Warsztat Stosowane metody dydaktyczne: elementy wykładu, dyskusja, praca indywidualna i grupowa nad elementami wniosków grantowych, peer-to-peer feedback |
|
||
| 1600-SZD-ZBN-SP | brak | brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Warsztat podzielony jest na 4 moduły: [1[ Pozyskiwanie grantów i zarządzanie nimi (12h) [2] Strategie publikacyjne (6h) [3] Transfer wiedzy i jej komercjalizacja (6h) [4] Autoprezentacja (6h) Stosowane metody dydaktyczne: elementy wykładu, dyskusja, praca indywidualna i grupowa nad elementami wniosków grantowych, peer-to-peer feedback |
|
||
| 1600-SZD-ZBN-TW | brak | brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Warsztat podzielony jest na 4 moduły: [1[ Pozyskiwanie grantów i zarządzanie nimi (12h) [2] Strategie publikacyjne (6h) [3] Transfer wiedzy i jej komercjalizacja (6h) [4] Autoprezentacja (6h) Stosowane metody dydaktyczne: elementy wykładu, dyskusja, praca indywidualna i grupowa nad elementami wniosków grantowych, peer-to-peer feedback, |
|
||
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować) 