Przedmioty obowiązkowe, dzienne studia II stopnia (GSE, spec. geografia turystyki) - sem. 2 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Geografii i Studiów Regionalnych)
Grupa przedmiotów: Przedmioty obowiązkowe, dzienne studia II stopnia (GSE, spec. geografia turystyki) - sem. 2
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2024L | |||||
1900-3-EKT-GSET-OW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem zajęć jest zaznajomienie studentów z ekonomicznymi aspektami turystyki, podstawowymi zasadami funkcjonowania gospodarki turystycznej w różnych skalach oraz znaczeniem gospodarczym turystyki. Zajęcia w formie konwersatorium, na których łączone będą elementy wykładu i ćwiczeń. |
|
||||
1900-3-GTS-GSET-OW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia przedstawiają aktualny stan rozwoju turystyki na świecie, z uwzględnieniem zróżnicowania walorów, zagospodarowania i ruchu turystycznego. |
|
||||
1900-3-PPT-GSET-OW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci podczas zajęć zapoznają się ze specyfiką pracy pilota wycieczek i przewodnika turystycznego. Kurs rozpoczyna się wykładem wprowadzającym w wymiarze stacjonarnym (5h). Następnie zajęcia odbywają się w wymiarze niestacjonarnym - terenowym (40h). |
|
||||