DM-DZIENNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (PRMM) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Plany zajęć grupy przedmiotów
|
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024 - Rok akademicki 2024/25 2025Z - Semestr zimowy 2025/26 2025 - Rok akademicki 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2024Z | 2024 | 2025Z | 2025 | |||||
| 2700-L-DM-D5KOSP-PRM |
|
brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego. |
|
||
| 2700-L-DM-D5LABO-PRM |
|
brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją. |
|
||
| 2700-L-DM-D5MAME-PRM |
|
brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci dzielą się na grupy i w ramach grup: - tworzą produkt medialny - planują dystrybucję mediów - wyceniają go - planują jego promocję Na zakończenie przedmiotu każda grupa studentów prezentuje efekty swojej pracy. |
|
||
| 2700-L-DM-D5REPR-PRM |
|
brak |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele, funkcje, modele, strategie reklamowe. Insight reklamowy. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Planowanie i realizacja kampanii. Koncepcje, formy, etyka przekazu reklamowego. Techniki perswazyjne, język przekazu i emocje. Stereotypy i wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie. |
|
||
| 2700-L-DM-D3SELI-PRM | brak |
|
brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować) 