Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

LM-DZIENNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (Spec: Logistyka i marketing w mediach) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)

Jednostka: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: LM-DZIENNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (Spec: Logistyka i marketing w mediach)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
2024Z - Semestr zimowy 2024/25
2024 - Rok akademicki 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z 2024Z 2024
2700-L-LM-D5BEZP brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem konwersatorium jest zapoznanie studentów ze stanem i uwarunkowaniami rozwoju bezpieczeństwa instytucji medialnej. W szczególności zajęcia obejmują: problematykę bezpieczeństwa teleinformatycznego instytucji, organizację ochrony informacji na przykładzie informacji niejawnych, postępowanie z cennymi zasobami firmy w stanach nadzwyczajnych i sytuacjach awaryjnych oraz modelowe procedury bezpieczeństwa w instytucji.

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D5ETME-LMM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 24 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 24 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Założenia i cele przedmiotu, zajęć:

1. Uświadomienie studentom zalet i zagrożeń związanych z przynależnością do społeczności medialnych.

2. Rozwinięcie umiejętności analizy i interpretacji czynników etnologicznych dotyczących społeczności

medialnych.

3. Rozwijanie umiejętności właściwego i skutecznego stosowania wiedzy etnologicznej w logistyce i w

marketingu w mediach.

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D5MAME-LMM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu omówienie marketingu prowadzonego przez środki przekazu z uwzględnieniem kondycji (finansowej) mediów oraz całej branży medialnej. Celem jest też wskazania podmiotowości mediów oraz tego, w jaki sposób zarządzają one swoim produktem, ceną, dystrybucją i promocją.

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D5PPMA-LMM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 16 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 16 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Studenci zapoznają się ze strukturami i dynamiką procesów marketingowych zachodzących we współczesnych organizacjach, tu traktowanych jako twory wysoce złożone i turbulentne

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D5PURE-LMM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot jest wprowadzeniem do tematyki komunikowania organizacji, instytucji, firm i stowarzyszeń z różnymi grupami w ich otoczeniu. Kurs ma zapoznać uczestników z podstawowymi koncepcjami, głównymi obszarami, narzędziami i technikami public relations, wypracowanymi w teorii i w praktyce.

Zadaniami przedmiotu są:

1/ zaprezentowanie PR jako jednej z zasadniczych funkcji zarządzania organizacjami,

2/ wskazanie ewolucji i form PR, sposobów jego uprawiania, organizacji funkcji PR, wykorzystywanych narzędzi i technik,

3/ przedstawienie zastosowań PR w życiu gospodarczym, społecznym, kulturalnym i politycznym.

Odwołania do praktyki public relations z Polski i z innych krajów będą służyły przybliżeniu uczestnikom zadań wykonywanych przez konsultantów public relations, spełnianych przez nich ról i zasad współpracy z innymi specjalistami i działami w instytucjach. Dzięki temu studenci lepiej zrozumieją pozycję i zadania dyscypliny w nowoczesnym komunikowaniu i zarządzaniu.

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D3SEMI brak brak
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
  • Seminarium dyplomowe - 60 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem seminarium dyplomowego jest przygotowanie studentów do napisania pracy dyplomowej, z uwzględnieniem wymogów przewidzianych na poziomie pracy licencjackiej na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Zostaną oni zaznajomieni następującymi kwestami:

• aspekty merytoryczne;

• aspekty formalne (redakcyjne);

• aspekty metodologiczne.

Strona przedmiotu
2700-L-LM-D5ZKLO brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Jest to przedmiot, w ramach którego studenci zapoznają się z zasadami zarządzania kryzysowego w logistyce. Całość zajęć będą stanowić dwa bloki: teoretyczne ujęcie przedmiotowego zarządzania oraz ukazanie reprezentatywnych studiów przypadku - zarówno klasycznych jak i współczesnych.

Strona przedmiotu
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)