DM-DZIENNE II STOPNIA 4 semestr, 2 rok (spec: fot, pras, rek, wyd) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2024L | |||||
2700-M-DM-D4DTP2-FPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2700-M-DM-D4FOED-FPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2700-M-DM-D4FOPR-FPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem ćwiczeń jest praktyczna nauka zawodu fotografa pracującego dla dzienników, magazynów, agencji fotograficznych, multimedialnego fotoreportera, przygotowanego do wykonania profesjonalnych sesji fotograficznych. |
|
||||
2700-M-DM-D4FOST-FPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2700-M-DM-D4POME |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem dydaktycznym przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy na temat polityk w obszarze komunikowania i mediów na różnych poziomach: międzynarodowym, regionalnym (europejskim) i krajowym (na wybranych przykładach), w tym zwłaszcza regulacji oraz standardów kreowanych przez UNESCO, Unię Europejską, Radę Europy oraz ważne organizacje branżowe. Przedstawione zostaną szczegółowe strategie i działania wybranych organizacji w zakresie polityki w promowaniu wartości aksjologicznych związanych z wolnością słowa i wolnego przepływu informacji, a także paneuropejskich standardów w obszarze komunikacji medialnej. Wyeksponowane zostaną społeczne i kulturowe oraz ekonomiczne aspekty polityk medialnych. Omówione będą formy realizacji i monitoringu wdrażania powyższych regulacji i standardów w krajach członkowskich Rady Europy i Unii Europejskiej. |
|
||||