DM-DZIENNE II STOPNIA 4 semestr, 2 rok (PRMM) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 2024L - Semestr letni 2024/25 2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2024L | 2024 | |||||
2700-M-DM-D4ASET-PRM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest prezentacja i omówienie najważniejszych kwestii prawnych i etycznych w zawodzie public relations. Zawiera on analizę istniejących zasad profesjonalnego i etycznego postępowania, a także ocenę praktycznego ich wdrożenia. Omawia problemy związane z obostrzeniami prawnymi w komunikacji marketingowej, wskazuje możliwości działań zgodnych z prawem i duchem profesjonalizmu. W trakcie zajęć wykorzystane zostaną różne metody dydaktyczne takie jak: prezentacja i omówienie przypadków, prezentacje, dyskusje. Przedmiot zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z zakresu prawa i etyki public relations. Zaprezentowane zostaną zasady profesjonalnej komunikacji, branżowe kodeksy etyczne, a także praktyczne problemy z pogranicza etyki, z którymi muszą się mierzyć profesjonaliści zajmujący się public relations. Wnikliwej analizie poddane zostaną przepisy prawne dotyczące działalności w branży public relations. |
|
||||
2700-M-DM-D4BAPR-PRM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z metodami i technikami badań najczęściej wykorzystywanymi w public relations. Zajęcia mają charakter wykładowo-warsztatowy - studenci poznają poszczególne metody i uczą się stosowania ich w praktyce wykonując zadania praktyczne. |
|
||||
2700-M-DM-D4KAMP-PRM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia obejmują zagadnienia przygotowania, prowadzenia i ewaluacji kampanii Public Relations w dwóch aspektach: 1.strategii podmiotu (rynkowej, wizerunkowej, aktywności społecznej) oraz 2. metod, narzędzi i procesów zintegrowanej komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem internetu i mediów społecznościowych. Zajęcia mają charakter wykładu, który łączy część teoretyczną z licznymi odwołaniami do studiów przypadku. |
|
||||
2700-M-DM-D4KOSP-PRM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2700-M-DM-D4LAPR-PRM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją. |
|
||||
2700-M-DM-D4POME | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem dydaktycznym przedmiotu jest dostarczenie studentom wiedzy na temat polityk w obszarze komunikowania i mediów na różnych poziomach: międzynarodowym, regionalnym (europejskim) i krajowym (na wybranych przykładach), w tym zwłaszcza regulacji oraz standardów kreowanych przez UNESCO, Unię Europejską, Radę Europy oraz ważne organizacje branżowe. Przedstawione zostaną szczegółowe strategie i działania wybranych organizacji w zakresie polityki w promowaniu wartości aksjologicznych związanych z wolnością słowa i wolnego przepływu informacji, a także paneuropejskich standardów w obszarze komunikacji medialnej. Wyeksponowane zostaną społeczne i kulturowe oraz ekonomiczne aspekty polityk medialnych. Omówione będą formy realizacji i monitoringu wdrażania powyższych regulacji i standardów w krajach członkowskich Rady Europy i Unii Europejskiej. |
|
||||
2700-M-DM-D2SEMI-PRM | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||