Zajęcia obowiązkowe dla I roku studiów II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Archeologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2023 - Rok akademicki 2023/24 2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2023 | 2024 | |||||
2800-DOMARK | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Marketing i zarządzanie dziedzictwem archeologicznym: wprowadzenie, definicje i podstawy prawne oraz marketingowe 2. Marketing i zarządzanie dziedzictwem archeologicznym: teorie i możliwości 3. Podstawy przedsiębiorczości: od pomysłu do realizacji 4. Zarządzanie dziedzictwem archeologicznym: dokumentacja, ochrona, zabezpieczenie i konserwacja 5. Zagrożenia dla dziedzictwa archeologicznego: wczoraj, dziś i jutro 6. Zarządzanie niematerialnym dziedzictwem archeologicznym. Cyfrowe dziedzictwo 7. Marketing muzealny i zarządzanie zasobami muzealnymi 8. Promocja dziedzictwa archeologicznego. 9. Dziedzictwo archeologiczne jako produkt i marka 10. Sponsoring dziedzictwa archeologicznego 11. Wybrane aspekty turystyki archeologicznej (zarządzanie, produkt, typy turystyki, grupy odbiorców, promocja) 12. Projekt ochrony, zarządzania i udostępniania wybranych zasobów dziedzictwa archeologicznego |
|
||||
2800-DO-WDR-I | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma za zadanie rozwinąć również kompetencje studentów związane z komunikacją interpersonalną i pracą w zespole. W dalszej części zdobyta wiedza oraz umiejętności wdrażane będą w konkretny projekt wdrożeniowy (projekt wystawy, ścieżki dydaktycznej, ochrony stanowiska archeologicznego, imprezy plenerowej, etc.) |
|
||||