Uniwersytet Warszawski, Wydział Chemii - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konwersatoria English dla MSM i MSZFR zaoczne (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)

Jednostka: Wydział Zarządzania Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Konwersatoria English dla MSM i MSZFR zaoczne
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024Z - Semestr zimowy 2024/25
2024L - Semestr letni 2024/25
2025Z - Semestr zimowy 2025/26
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024Z 2024L 2025Z
2600-MSz2ADEen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia poświęcone będą tematyce algorytmów i roli, którą odgrywają one we współczesnej gospodarce i społeczeństwie. Celem zajęć będzie zapoznanie się z problematyką wyzwań regulacyjnych tworzonych przez algorytmy i rozwiązań, które przyjmowane są w prawie (zwłaszcza w prawie Unii Europejskiej), które tworzone są, aby tym wyzwaniom sprostać. W czasie zajęć analizowane będą zagadnienia takie jak stronniczość algorytmiczna, przepisy z obszaru prawa ochrony danych osobowych dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji czy przepisy dotyczące ochrony konsumentów w związku ze stosowaniem algorytmów np. dla różnicowania cen. Aspekty prawne będą omawiane w dużym stopniu w odniesieniu do konkretnych przykładów zastosowań algorytmów w gospodarce (np. filtrowanie treści w mediach społecznościowych) i w sektorze publicznym (np. algorytmy stosowane w sądownictwie czy policji). Przedmiot ma znaczenie dla zrozumienia obrotu gospodarczego w dynamicznie zmieniającej się gospodarce cyfrowej.

Strona przedmiotu
2600-MSz2BCMen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot dotyczy problematyki zarządzania współpracą przedsiębiorstwa w środowisku biznesowym. Podczas zajęć studenci zapoznają się z teoretycznymi aspekty związanymi ze współpracą międzyorganizacyjną, a także sposoby oraz techniki kształtowania tej współpracy. Podczas zajęć opisane też zostaną przykłady współpracy o charakterze wertykalnym i horyzontalnym.

Strona przedmiotu
2600-MSz2BPMen brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Głównym celem kursu jest przygotowanie studentów do rozumienia mechanizmów integracji technologii z biznesowymi aspektami organizacji. Studenci poznają podstawowe zasady zarządzania procesami biznesowymi, które są elementem łączącym projektowanie pracy organizacji (zdefiniowanej w architekturze biznesu) z projektowaniem systemów informatycznych (w ramach architektury systemów informacyjnych). Omawiane są etapy projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz ich wpływ na biznesowe elementy organizacji (struktura, kultura, inne procesy). Dodatkowo omówiona jest koncepcja technologicznego bliźniaka organizacji.

Strona przedmiotu
2600-MSz2CRen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wzglednosc kulturalna oznacza, ze spory o wartosci nie maja zakonczenia i trwaja stale w usieciowionych spoleczenstwach. Idealy prawdy, sporawidliwosci i dobrobytu są sporne a akumulacja danych, info i wiedzy przyspiesza

Strona przedmiotu
2600-MSz2DoTen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs dotyczy podstawowych kwestii z zakresu wprowadzania do systemu podatkowego rozwiązań cyfrowych i wykorzystywania nowych technologii.

Strona przedmiotu
2600-MSz2Den brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem kursu jest wprowadzenie studentów w tematykę dystrybucji, która zostanie przedstawiona jako łącznik pomiędzy sferą marketingu i logistyki w przedsiębiorstwie. Opisane zostaną funkcje dystrybucji, uczestnicy procesów dystrybucyjnych, rodzaje kanałów dystrybucyjnych oraz podstawowe strategie dystrybucji. Uwypuklone zostanie znaczenie logistycznej obsługi klienta oraz centrów dystrybucyjnych. Podczas zajęć studenci zapoznają się również z podstawowymi metodami prognozowania popytu.

Strona przedmiotu
2600-MSz2EIWMAen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu przedstawienie sytuacji spółek z sektora rozrywkowego w kontekście fluktuacji na rynkach finansowych.

Strona przedmiotu
2600-MSz2GFen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Główną ideą przedmiotu jest znaczenie zrównoważonych finansów jako narzędzia wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju. Podczas wykładu zostaną przeanalizowane główne definicje związane z zielonymi finansami, ryzykiem ESG, ratingami i scoringami ESG, metodami szacowania ryzyka ESG, wpływem ryzyka ESG na rynek finansowy oraz głównymi regulacjami związanymi z ESG.

Strona przedmiotu
2600-MSz2IIen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2600-MSz2MTen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs ten bada najnowsze narzędzia i technologie w marketingu, dostarczając studentom zrozumienia, jak postępy technologiczne przekształcają krajobraz marketingowy. Skupimy się na platformach marketingu cyfrowego, analizie danych, automatyzacji, sztucznej inteligencji oraz nowych technologiach, które usprawniają strategie i operacje marketingowe.

Strona przedmiotu
2600-MSz2PDWVen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia dotyczą problematyki zapobiegania przemocy w pracy, w tym różnym formom przemocy fizycznej i przemocy psychicznej (mobbing, molestowanie, molestowanie seksualne, napaści na pracowników).

Strona przedmiotu
2600-MSz2RPPen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Kurs analizuje wyzwania i możliwości związane z regulacją platform internetowych, które są coraz bardziej wpływowymi podmiotami w gospodarce cyfrowej i społeczeństwie. W ramach kursu zbadana zostanie koncepcja władzy platformy, jej źródła, przejawy i implikacje dla konkurencji, innowacji i prywatności.

Strona przedmiotu
2600-MSz2SMMen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

80% użytkowników Internetu przynajmniej raz w miesiącu korzysta z mediów społecznościowych. Kim są użytkownicy mediów społecznościowych i jak wzbudzić ich zainteresowanie i zwiększyć zaangażowanie? Jak wykorzystać ogromny potencjał mediów społecznościowych do działań marketingowych? Jak zaprojektować strategię komunikacji w mediach społecznościowych? Kurs „Social media marketing” to dawka skondensowanej, praktycznej wiedzy pozwalającej na efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych. Przedmiot adresowany jest do studentów studiów magisterskich dla których omawiane zagadnienia są rozszerzeniem dotychczas zdobytej wiedzy i niezbędnym elementem kompetencji zawodowych. Kurs ma na celu zdobycie przez studentów aktualnej wiedzy z zakresu marketingu w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na promocję online i realizację płatnych kampanii reklamowych. Zagadnienia teoretyczne są ilustrowane przykładami z praktyki.

Strona przedmiotu
2600-MSz2SCen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Na konwersatorium omówione zostaną praktyki stosowane w relacjach wertykalnych, które mają na celu narzucenie nieuczciwych warunków drugiej stronie, a ich przyczyną jest znaczna różnica w sile przetargowej. Na zajęciach analizowane są środki prawne zwalczania wskazanych praktyk.

Strona przedmiotu
2600-MSz2SDFWen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia dotyczą pojęć i problemów związanych z rynkiem pracy, z tym, że w uniwersalnej perspektywie, m. in. cele zrównoważonego rozwoju, praca w systemie zrównoważonego rozwoju, godna praca i wzrost gospodarczy, stan dochodów i zatrudnienia na świecie, bariery w zatrudnieniu, polityka promująca możliwości gospodarcze i przyszłość pracy w szybko zmieniającym się świecie.

Strona przedmiotu
2600-MSz2TTen brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
  • Konwersatorium - 9 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przejrzystość podatników odnosi się do otwartości i jasności, z jaką osoby fizyczne i przedsiębiorstwa ujawniają swoje informacje podatkowe organom podatkowym, a w niektórych przypadkach opinii publicznej. Obejmuje to raportowanie dochodów, zysków, zapłaconych podatków i działalności finansowej w różnych jurysdykcjach. Celem jest promowanie odpowiedzialności, uczciwości i zaufania do systemu podatkowego, zwłaszcza w przypadku przedsiębiorstw wielonarodowych i zamożnych osób fizycznych.

Strona przedmiotu
ul. Pasteura 1, 02-093 tel: +48 22 55 26 230 http://www.chem.uw.edu.pl/ kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.2.0.0-8 (2025-10-29)