DM-DZIENNE II STOPNIA 3 semestr, 2 rok (spec: Dziennikarska) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2024Z | |||||
2700-M-DM-D3ETJE-DZI |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przedstawienie wszystkich funkcji grzecznościowych wyrażeń języka w aspekcie skuteczności komunikacyjnej. |
|
||
2700-M-DM-D3MYME |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest genealogii medioznawstwa oraz różnym zjawiskom związanym z procesem komunikowania, z mediami i ich wpływem na różne procesy społeczne, polityczne i ekonomiczne, z akcentem na czasy współczesne. Chodzi o to, aby prześledzić najważniejsze myśli badaczy mediów, rekrutujących się z różnych dziedzin nauki, budujące podwaliny współczesnego medioznawstwa. |
|
||
2700-M-DM-D3PMIR-DZI |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Główne pojęcia marketingu. Pięć koncepcji marketingowych według Ph. Kotlera. Części składowe marketingu. Strategiczne planowanie marketingowe. Marketing mix, promotion mix. Misja, wizja, marka, cele biznesowe. Budowa i zarządzanie marką. Zachowania konsumenckie. Techniki perswazyjne stosowane w reklamie. Język reklamy. Komunikat reklamowy. Koncepcje i formy przekazu reklamowego. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Strategie reklamowe. Planowanie i realizacja kampanii reklamowej. ATL i BTL. Reklama w procesie komunikacyjnym . Wady i zalety mediów reklamowych. Badanie reklamy. |
|
||
2700-M-DM-D3SEMI-DZI |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2700-M-DM-D3TKMA-DZI |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest usystematyzowanie wiedzy studentów o teorii komunikowania masowego. W tym obszarze wiedzy nowe zjawiska w sferze mediów wywołują konieczność weryfikacji i uzupełnień najbardziej nośnych koncepcji. |
|
||