Przedmioty w rejestracji Registration for Erasmus students - winter semester 2024/2025 4003-2024Z-ERASMUS
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
4003-UENG-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-PHRE-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów i studentek z założeniami ochrony praw człowieka w Europie ze szczególnym uwzględnieniem orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka i Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Nacisk zostanie położony na aktualne zagadnienia i problemy prawnoczłowiecze w Europie, dostępne instrumentarium z perspektywy wolności i praw jednostki. |
|
||
4003-ILIR-ERASMUS-OG |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład prezentuje współzaleźności między prawem międzynarodowym a stosunkami międzynarodowymi. Podczas zajęć analizowane będa najważniejsze instytucje prawa międzynarodowego z perspektywy współczesnych wydarzeń międzynarodowych. |
|
||
4003-CUE-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel kursu: badanie zależności między członkostwem w UE a ochroną demokracji i praw człowieka na poziomie krajowym (przede wszystkim na przykładzie Polski oraz innych nowo przyjętych państw członkowskich). Adresatami kursu mogą zostać studenci wszystkich kierunków, starszych lat studiów, w szczególności prawnych, administracyjnych, nauk politycznych i historii; zalecana znajomość podstaw prawa europejskiego oraz wiedzy o Unii Europejskiej. |
|
||
4003-NIME-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-EUW-ERASMUS-OG |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The 15-hour course (7 sessions) aims to present and discuss the main challenges for the western world in XXI century. Special attention will be given to the EU and its relations with the most important global players with possible scenarios for the future. Moreover, the students will discuss the consequences of the Forth Industrial revolution for the political practice and public sphere. |
|
||